At TREENEA, we have made supplements the focus of all our energy, quality and know-how for nearly a century. We are fully committed to putting all our expertise and research resources to work for the well-being of men and women, in all their diversity, around the world.
"Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

"Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasitsemulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit
" Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

"Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan
" Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA

Sunday 10 February 2013

CARA MAKAN VCOA =)



Ramai juga yang bertanya bilakah waktu yg sesuai utk mkn VCOA ni? Berapa biji sekali makan? Bolehkan mkn ubat /vitamin / suplemen lain tak kalau mkn VCOA?

Ok ambil VCOA 1-2 biji sehari. Waktu yg sesuai untuk pengambilan Vcoa ni adalah pd 20-30min SELEPAS sarapan pagi atau 30minit SELEPAS makan malam ataupun sebelum tidur malam. 


Kenapa VCOA TIDAK BOLEH di ambil pd waktu tengahari?

Kerana pada waktu tengahari adalah waktu sistem organ dan sel2 dalaman badan kita sedang aktif bekerja. Jadi,tak ada guna kita makan vcoa pd waktu tersebut. Tiada apa2 kesan yg kita akan dapat. Maka,untuk kesan yg optimum,sila makan VCOA SELEPAS SARAPAN dan SELEPAS MAKAN MALAM. 

Dan yang paaaaaling penting, jangan abaikan minum air secukupnya agar toksin yg tidak elok dlm badan akan keluar melalui peluh atau air kencing.. Barulah badan sihat dan cergas =)

Boleh kan mkn VCOA kalau sedang makan ubat / vitamin / suplemen lain?

Jawapannya BOLEH =)
Tidak ada masalah utk mkn VCOA sekiranya anda mkn ubat / vitamin / suplemen lain juga. Jika bersama vitamin / suplemen, boleh jika dimakan pada masa yg sama. Namun, jika ubat lebih elok kalau ambil selang masa dalam stgh jam - 1 jam antara VCOA dan ubat tersebut.


Beberapa kawan saya yg sedang dalam rawatan kanser telah bertanya doktornya ttg pengambilan VCOA, doktor berkata tiada masalah. Dia sudah beberapa kali repeat order dgn saya.


Seorang lagi rakan sedang dlm rawatan kesuburan, mengambil pil hormon dan baru sahaja lepas pembedahan membetulkan rahim, doktor juga berkata tidak ada masalah jika mahu  ambil VCOA.

VCOA adalah suplemen 100% sumber asli tiada bahan kimia, tidak perlu lagi diragui kebaikan yg Allah kurnia kan kepada kita ini. Salah satu nya adalah dalam bentuk tumbuh-tumbuhan.

Amalkan VCOA utk kesihatan badan yg optimum!

Ida (0174271383) 
FB : eedazz zed

No comments:

Post a Comment